Vaikuttajaseminaari

9.4.2016 klo 11:00

Nyt on tilaisuus keskustella ja vaikuttaa. Tule mukaan kaikille Orimattilan Kokoomuksen jäsenille tarkoitettuun seminaariin.

Heti yhdistyksen kevätkokouksen jälkeen 9.4. klo 11 jatkamme paikallispolitiikan superlauantaita erittäin mielenkiintoisessa vaikuttajaseminaarissa, joka järjestetään päivähoitoyksikkö Lilliputissa, Kotiseututie 4A.

Kuulemme ja keskustelemme muun muassa mielenkiintoisista ajankohtaisista asioista paikalliselta tasolta, muun muassa Henna-hankkeen toteuttamisesta ja tilanteesta, Orimattilan tulevaisuuden näkymista: uusi kuntalaki ja toimintaympäristön muutokset sekä Orimattilan esiopetuksen uudesta opetukseen valmistavasta ryhmästä. Lisäksi saamme tuoreen katsauksen valtakunnan politiikan ytimestä.

Keskustelun alustajina toimivat kaupunginjohtaja Osmo Pieski, Henna-hankkeen projektipäällikkö Suvi Nirkko, kansanedustaja Kalle Jokinen ja päiväkodinjohtaja Pia Jäämaa.

Päivän aikana on tarjolla salaattilounas ja kahvit. Tarjoilujen varaamiseksi ja erityisruokavalioiden huomioimiseksi olisimme iloisia, jos voisit ilmoittaa osallistumisestasi etukäteen, viimeistään ma 4.4. osoitteeseen jenni.hanhela(at)gmail.com.

Lisätietoa seminaarista liitteessä.